Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zi
zijderveld - 02-08-2014 22:58:28
Geldzaken & Recht

Inloggen digid mislukt opeens

Even een toevoeging/verduidelijking tot voor kort konden we dus gewoon inloggen, de laatste keer was eind mei/ begin juni. er is nooit gevraagd om ons wachtwoord te wijzigen en aangezien we al een sterk wachtwoord hebben (hoofdletter aan het begin getal en teken aan het eind) is dat ook logisch. we hebben al gebeld maar daar krijg je alleen te horen dat je een nieuwe kunt aanvragen op het kantoor (geldt ook voor iemand die bijv. in spanje woont). we hadden het nu nodig voor respectievelijk goed gedrag verklaring nieuwe werkgever en voor werkoverzicht nederland ivm bepalen rechten pensioen.
het eerste hebben we nu direkt via den haag geregeld, maar het werkoverzicht dus nog niet.

wij vinden het overigens niet meer van deze tijd dat een nieuw digid alleen op deze paar locaties geregeld kan worden. inscannen geldig paspoort en in ons geval aufenthalt verklaring gemeente met ons adres erbij en misschien van onze kant een portobetaling en het digid kan gewoon per post verstuurd worden. of als face to face bij het belastingdienstkantoor, dichtsbijzijnde gemeentehuis (paspoort moeten we ook in winschoten halen?!)