Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lu
luprisaf - 10-08-2014 23:21:47
Computers & Telefonie

Telecomproviders en fouten in datavebruik

Ik heb ook problemen met de alles in 1 reisbundel. volgens vodafone hebben zij op tijd de sms 100% gewoon netjes verstuurd. op een dag heb ik die sms helemaal niet ontvangen, en de andere dagen maken ze het heel bont.

als ik kijk naar mijn rekening en de details van mijn ontvangen smsjes valt me namelijk iets heel vreemds op. ik heb bijvoorbeeld op een bepaalde dag om 22:17 volgens vodafone voor €4 (ex btw) buiten de bundel verbruikt. maar nu komt het, de sms van 100% verbruik heb ik pas daarna ontvangen!! en zo is het (goh wat toevallig) op meerdere dagen gegaan, waardoor mijn rekening ruim €30 te hoog is. vodafone verschuilt zich achter het feit dat zij het op tijd hebben verstuurd en niet verantwoordelijk zijn voor het te laat ontvangen....

ik wil wel eens hun lijst zien, hoe laat zij die smsjes verstuurd hebben!