Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hoeven123 - 17-08-2014 21:38:13
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Wat een waardeloos bedrijf zit er achter die hotelpas zeg.
ik kan via de website van het hotel dezelfde kamer goedkoper boeken dan via hotelpas.
ik zoek vervolgens een twintigtal andere vergelijkbare hotels, ook hier is hotelpas duurder dan websites als booking.com.
omdat zij adverteren met kortingen bij hotels vraag ik of ik iets fout doe, dit doe ik per mail.
daarnaast vraag ik, of, zoals hierboven bij mensen gebeurd is, mijn hotelpas ook stilzwijgend verlengt wordt.

ik kreeg redelijk vlot een mailtje terug van een medewerkster van de klantenservice. deze mevrouw vond het niet nodig mijn mail te beantwoorden, maar kopieerde zo een antwoord uit de faq.
deze mevrouw snapt dus niet echt wat klantgerichtheid is en heeft schijnbaar moeite met lezen.
ik heb de faq echt wel doorgelezen en als ik geen antwoord kan vinden stuur ik wel een mailtje.

ik ben dus wel klaar met hotelpas.
eerst bieden ze hun kamers duurder aan dan de hotels zelf (en laat staan websites als booking.com)
vervolgens kan er geen fatsoenlijk antwoord van af wanneer je ze een normale vraag stelt.
ik heb een bedrag betaalt om de pas aan te schaffen, dat ben ik kwijt, dat is niet anders, maar me neerleggen bij het feit dat ik er ingetuind ben, geeft me een beter gevoel dan me er nog verder druk om maken. ik heb de medewerkster dan ook gevraagd hoe ik per direct een einde maak aan deze hoteloplichterij.

mochten mensen slimmer zijn dan ik en wél eerst de reacties lezen? doe het niet. het levert je meer ellende op dan plezier.