Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

muzicaro
muzicaro - 20-08-2014 16:15:43
Computers & Telefonie

Langzame router

Hartelijk dank voor alle meedenkers en adviseurs, maar, nogmaals, alle kabels zijn getest en het ligt niet aan de kabels, maar aan de router zelf. m.b.v. de helpdesk van tp-link is de firmware geupdate en dat hielp ook niet. zelfs de helpdesk van tp-link heeft mij nu geadviseerd terug te gaan naar de winkel omdat dit niet is zoals het behoord te zijn.
ook voor alle andere opmerkingen: mijn modem is van upc en geschikt bevonden na een test (door mij met hulp van upc). de router is niet van upc en door mijzelf gekocht.
rechtstreekse koppeling aan modem levert wel de juiste snelheid met alle mogelijke kabels (cat5, cat6......) en met al die kabels dus niet via de router.
het ligt ook niet aan de computers. deze hebben we allemaal afzonderlijk getest en ook met een spiksplinternieuwe laptop lukt het niet. kortom, het ligt dus aan de router.