Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
servicedesk - 28-08-2014 09:38:12
Vakantie & Reizen

Klacht vakantieveilingen / hotelpas

Geachte heer/mevrouw ocino,

helaas moeten wij constateren dat u via dit forum incorrecte informatie verspreidt.

in onze voorwaarden staat vermeld:

‘6f. opzegging is niet vereist indien het product gratis is verstrekt door een met uitgever samenwerkend bedrijf of indien bij aankoop via derden zoals veilingsites expliciet staat vermeld dat opzegging niet vereist is. indien opzegging niet is vereist dan eindigt het abonnement na een jaar automatisch’.

en dit staat er duidelijk in de veiling vermeld:
- abonnement stopt vanzelf
- de geldigheid van de kaart stopt automatisch na 1 jaar

verder sluit de informatie op onze website naadloos aan bij de tekst van de veiling. er is dus geen enkele sprake van misleiding of zoals u het noemt 'oplichterij' onzerzijds. integendeel, wij zijn uiterst zorgvuldig in het verstrekken van informatie. een tevreden klant is immers de voorbode van een langdurige relatie.
alle noodzakelijke info had u zich voor aankoop eigen kunnen maken door de moeite te nemen om e.e.a. door te lezen. onze website wordt namelijk diverse keren in de veilingtekst genoemd.

dat een klant niet tevreden is kan altijd voorkomen. gezamenlijk wordt er dan naar een oplossing gezocht. uiteraard kan dit alleen als er correcte informatie door de consument wordt verstrekt.
helaas verlaagt u zich met de door u genoemde bewoordingen tot een indecent niveau.
mocht u op beschaafde wijze willen communiceren dan zijn wij graag bereid om u alsnog te helpen met een boeking waarbij wij u gegarandeerd voor de laagste prijs kunnen laten overnachten in een van onze 85.000 hotels. er zijn talloze voorbeelden van tevreden klanten die regelmatig via onze website een hotel boeken met kortingen die oplopen tot 50% en zelfs meer. de reacties van deze klanten kunt u vinden op de boekingssite.
voor verdere communicatie verzoek ik u om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice.

met vriendelijke groeten,
mevr. m. westerduin
directie