Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-08-2014 13:23:25
Elektronica & TV

Verkeerde tv

Carola.83 schreef op zaterdag 30 aug 2014, 12:13: ron530 schreef op zaterdag 30 aug 2014, 11:24: @cortenbach, het typenummer hier vermelden zou handig zijn.

had ik ook naar gevraagd, maar komt geen antwoord op.

ben overigens ook benieuwd of er al een reactie is van plasmavisie.

sorry, ik vond dit op dat moment niet zo relevant.

het betreft een samsung ue55h6740.

ik heb inmiddels een antwoord van plasmavisie gehad, hun advies was de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. dat had ik al via de helpdesk van samsung gedaan, maar hun manier om dit te doen was anders, dus dat geprobeerd, helaas zonder resultaat. nog steeds geen netflix. inmiddels heb ik weer een nieuwe mail naar plasmavisie gestuurd met de vraag om een andere oplossing.