Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-09-2014 13:31:39
Elektronica & TV

Verkeerde tv

In dit geval moet de verkopende partij het oplossen, echter wanneer je er helemaal niet uitkomt, kun je contact opnemen met het service bedrijf van samsung in nederland. de tv's zijn namelijk wereldwijd exact hetzelfde, maar de interne software bepaald wat er wordt gepresenteerd.

met de speciale monteurs apparatuur, kun je andere software in het systeem zetten, en daardoor het model aanpassen voor het land. er is vast wel een monteur die tegen een kleine vergoeding de software voor je wil aanpassen en er zo een nl model van te maken.

echter wanneer je later problemen krijgt met de tv, en je bij samsung aanklopt, kunnen ze aan het serienummer zien, dat het van origine geen nl model is, ze zullen je naar alle waarschijnlijkheid wel helpen, maar niet gratis.

dus beste oplossing blijft, laten omruilen voor een nl model