Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sl
slingertje - 01-09-2014 17:18:50
Geldzaken & Recht

Contactloos betalen

[quote=kwelbast schreef op maandag 1 sep 2014, 16:51]bizar bij de ing. we hadden beide passen van onze en/of-rekening uitgezet (en laten uitzetten bij een ing-kantoor) voor contactloos betalen. tot onze verrassing bleken onze beide passen nu weer op "aan" te staan.

let dus regelmatig op bij de ing of de pas nog op "uit" staat, blijkbaar zet ing ze af en toe automatisch weer op "aan". wat heel kwalijk is natuurlijk.

wat bedoelen de banken met het 'uitzetten' nu precies? the devil is in the details. de banken schakelen namelijk niet de rfid-chip (remote identificatie chip) uit. de banken schakelen alleen de remote betaalfunctie uit. de rfid-chip (en de mogelijkheid de gebruiker op afstand te identificeren) blijft dus in alle gevallen gewoon werken. tja en de remote betaalfunctie kan bij een klein bankcomputerstorinkje zo weer aanstaan want dat is maar vinkje in de computer. snappie ?