Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 14-09-2014 00:50:35
Huishouden & Energie

Na klacht over schade artikel niet retour krijgen

[quote=tenormin schreef op zondag 14 sep 2014, 00:29]
de verzekeringsmaatschappijen zullen vast wel een adresje hebben waar alle kapotte goederen die nog te repareren zijn, laten maken en als tweedehands verkopen.

als dat zo zou zijn, dan hadden ze dat met de hoes van ts ook kunnen doen en was de uitkering minder geweest dan de nieuwprijs.
ook als uit coulance meer is uitgekeerd dan de schade maakt dat de verzekering nog geen eigenaar van het beschadigde goed. de verzekering dient de schade te voldoen en als de verzekering zelf schat dat deze nu 460 euro bedraagt, ook al is dat 10x de nieuwprijs, dan hebben ze nog geen recht op invordering van het eigendom van dat product, tenminste niet zonder toestemming van de eigenaar van het product.
vervang die 'hoes' maar eens door 'zilveren ketting met foto van een net overleden dierbare'. misschien is het dan duidelijker waarom het zo is.