Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

czar
czar - 14-09-2014 13:55:56
Huishouden & Energie

Na klacht over schade artikel niet retour krijgen

[quote=tijger1 schreef op zondag 14 sep 2014, 12:23]en de ts vindt die hoes wel van waarde, anders hoeft hij hem niet terug.

zeker kan dat kloppen voor ts. zie andere voorbeelden die ik al gegeven heb. de emotionele waarde kan voor ts van onschatbare waarde zijn.
op zich doet het er niet toe. de verzekering dient de schade te vergoeden en daarmee wordt zij geen eigenaar van het product. de verzekeraar koopt niet de restanten, de verzekeraar dient de schade te vergoeden aan de verzekerde (in dit geval de cleaner),

het is niet zo dat als jij een verzekering op je huis neemt van 3 ton de verzekering dan ten allen tijde je huis ook mag kopen voor 3 ton. ook niet als je huis volledig is platgebrand. de verzekering dient gewoon de schade te vergoeden en heeft geen recht op wat er over is na de schade, ook niet als ze de volledige schade vergoeden.