Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kerstdag - 15-09-2014 16:38:23
Huishouden & Energie

Nefit easy kamerthermostaat

[quote=reactie nefit schreef op maandag 15 sep 2014, 11:08]beste kerstdag

we vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de easy met betrekking tot het gasverbruik. gezien de genoemde 5 m3 per week vermoeden we echter dat er meer aan de hand is dan alleen het verbruik voor warmwater. niettemin hebben we ons, net als u, gerealiseerd dat de easy qua warmwaterinstellingen nog wel verbeterd kon worden. bij een volgende update zal de easy daarom extra functies krijgen waaronder de mogelijkheid om:
- in de easy app een eigen klokprogramma voor warm water te definiƫren.
- op de easy zelf (in handbediening) het warm water uit te schakelen.
daarnaast kent de trendline-ketel ook nog diverse instellingen (zoals eco) om een zo laag mogelijk verbruik voor warmwater te realiseren.

we hopen u hiermee verder geholpen te hebben. mocht u ondersteuning nodig hebben bij het kiezen van de juiste instellingen, neemt u dan contact met ons op onder nummer 0570-678500 of via consument@nefit.nl

nefit
afdeling consumentenservice

hartelijk bedankt voor uw reactie. met mijn ketel is niets aan de hand. een gasverbruik van 5 m3 per week is niets bijzonders voor w.w. toch? maar het kan veel goedkoper als de w.w. uitgeschakeld kan worden. uiteraard was de oplossing om op de ketel het w.w. in de eco te zetten. kost me nu maar 1 m3 in de week. fijn om te vernemen dat u aandacht gaat schenken aan de app. dan werkt de thermostaat en de ketel perfect.
overigens wil ik u wel mededelen dat ik zelf service monteur ben. was een beetje boos over de mogelijkheden van deze prachtige thermostaat, incl. de app natuurlijk want daar gaat het een beetje om.
nogmaals bedankt voor uw reactie en wacht de nieuwe app. met spanning af.