Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

valerius-2
valerius-2 - 15-09-2014 17:12:28
Elektronica & TV

Ziggo onbereikbaar en slechte service

[quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]beste,

ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het wifi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar kpn zodra ik weer internet heb!
is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met wi-fi en niet met een kabel?