Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 01-10-2014 21:39:46
Elektronica & TV

Verkeerde tv

Alles is opgelost.
blijkt dat alle toestellen van dit type het zelfde euvel hadden, dus plasmavisie was heel druk bezig met al deze toestellen om te ruilen, dat is waarschijnlijk de reden geweest dat het allemaal zo lang duurde. ze hadden beter vanaf het begin eerlijk kunnen zeggen hoe het zat en dat het even kon duren, nu was ik erg ongerust of het allemaal wel goed zou komen.
maar het is dus inderdaad dat het niets uitmaakt dat het toestel uit het buitenland komt.
het toestel dat wij nu hebben gekregen is een ietwat ander design, maar verder hetzelfde. ook dit toestel komt uit het buitenland maar heeft wel alle goede apps.
plasmavisie kwam ons ook financieel tegemoet. omdat in de tussentijd de toestellen beide in prijs verlaagd waren kregen wij het prijsverschil terug vermeerderd met 50 euro voor de ellende.
toch een pluim voor de afhandeling maar ze moeten toch echt iets aan de beantwoording van de mails doen, dat is beneden peil.