Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 06-10-2014 17:49:02
Huishouden & Energie

Kosten behangen

Beste delier,

uit uw vraag en eerdere reactie hierop begrijp ik dat het om een productiefout gaat waarvan pas duidelijk was dat het een productiefout was toen de decoratiewinkel aangaf dat het een productiefout was.
de decoratiewinkel is bereid om u een nieuw behang uit te laten zoeken. dat is netjes van de decoratiewinkel.
u heeft zelf de keuze gemaakt om het behang door een professioneel behanger aan te laten brengen. de kosten hiervoor gaat de decoratiewinkel u niet vergoeden, niet meer dan logisch, u heeft die keuze gemaakt. het aanbod van de decoratiewinkel vind ik dan ook zeer redelijk (de 3 banen plakken en dan 1 uur wachten is overigens wel lariekoek).
de professioneel behanger valt denk ik ook weinig te verwijten. pas toen de decoratiewinkel het zelf aangaf wist u dat het een productiefout betrof. u heeft wat dat betreft pech, met grote duidelijk zichtbare fouten in het behang was u beter af geweest (dan was het behangen wel gestaakt).
als u nieuw behang gaat uitzoeken dan zal dit moeten passen bij uw interieur. de keuze is aan u.
als de productiefout niet storend is kunt u er ook voor kiezen om het behang te laten zitten.