Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sd
sdfg - 02-11-2014 19:17:21
Elektronica & TV

Oneerlijke handelspraktijk

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, wie met pek omgaat wordt ermee besmet, boontje komt om zijn loontje , een tevreden klant is geen onruststoker.

keukenboeren gooien hun eigen glazen in, het wemelt van klachten met schrijnende onfatsoenlijke van consumenten, het wordt de hoogste tijd dat er eens wat aan gedaan wordt

consumenten worden nog steeds onder druk gezet als ze een keuken willen kopen, concludeert de mysteryshopper van vereniging eigen huis. steven wayenberg, beleidsadviseur bij de vereniging: 'we pleiten daarom voor een bedenktijd voor keukenkopers. er geldt bijvoorbeeld al een bedenktijd voor producten die op afstand (via internet of telefonisch bijvoorbeeld) worden gekocht, voor de koop van woningen door consumenten én bij colportage. bij dat laatste wordt een consument door de verkoper aan de deur vaak onder druk worden gezet om meteen te beslissen. die druk wordt ook regelmatig ervaren bij keukenverkopers. om die reden willen wij die bedenktijd in deze sector.' uit gesprekken met nederlandse keukenleveranciers blijkt dat ze inzien dat er wat moet veranderen in de keukenbranche om niet verder terrein te verliezen. klanten nemen niet meer alles voor lief en willen niet onder druk worden gezet. ze accepteren geen wazige kortingen meer, waarbij ze het gevoel krijgen in de maling te worden genomen. ze willen transparantie, een eerlijke prijs en die vervolgens kunnen meten met de kwaliteit.