Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-04-2004 12:23:30
Huishouden & Energie

Ikea cadeaupas

Een prachtig voorbeeld waarin een groot bedrijf klein kan zijn. overigens is mijn ervaring met de service van ikea ook slecht. hun strategie lijkt te zijn: "geeft niet hoe er over ons wordt gesproken, als er mar over ons wordt gesproken". naambekendheid lijkt daarin belangrijker dan service. de "onwil" die van je voorbeeld afstraalt spreekt boekdelen. ik vind dat je ikea in een brief formeel moet aanspreken op hun gedrag. als ze dan nog steeds formeel blijven weigeren om hun fouten te herstellen, moet de vara niet de gelegenheid geven aan ikea om dit alsnog op de tv te herstellen (dat doet de vara gelukkig ook nooit!). het enige lijkt me dan een vara-advies om geen ikea cdeaupassen te kopen omdat die blijken niet te doen wat ze beloven. bennorekken lijken wel erg op het ikea stapelbed van youp van 't hek, weet je zeker dat het geen bjornrekken waren (grijns)?
succes met alles en een vrolijk 2004!