Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kees2612
kees2612 - 11-11-2014 13:18:38
Geldzaken & Recht

Ultra hoge verzendkosten?

@edrick3
ja, ook contact gehad met de klantenservice.
die zijn erg goed in het geven van vage antwoorden en erg slecht in het beantwoorden van concrete vragen.
de vraag om een onderbouwing van de hoge verzendkosten wordt geheel ontweken.
uiteraard verwijzen zij naar de voorwaarden.
ook geeft men aan dat bij sommige producten en leveranciers de verzendkosten per stuk worden berekend en niet per bestelling.
dat is op zich duidelijk maar is geen onderbouwing van de hoge verzendkosten.
het gaat er ook niet om dat ik de sd card niet ergens anders kan krijgen voor minder geld maar het feit dat deze webshops je lokken met leuke prijzen en dat dit vervolgens veel duurder uitpakt.
ik heb ook niks gekocht maar erger me aan deze praktijken.

@r.kemperman
nee, helaas staat dit niet netjes op hun site maar wordt je ermee geconfronteerd wanneer je al je gegevens al hebt ingevuld en naar afrekenen gaat.