Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zo
zon5net - 14-11-2014 12:47:35
Geldzaken & Recht

Postnl bent u tevreden over de postbezorging?

[quote=kamphuysen schreef op dinsdag 26 aug 2014, 13:03](zonder onderaannemers)

wie heeft zijn post via postnl soms niet, of zelfs helemaal niet gekregen de laatste tijd (ca. periode laatste halfjaar?) ik in ieder geval niet sterker wordt nota bene toegestaan door de 'leiding'' van de onderaannemer van postnl firma ''paswerk"" vestigingen omgeving van 023. vraag is dan ook aan u geachte lezer/lezeres heeft u soms ook van dit soort schadelijke ervaringen en wat moet je er dan aan doen omdat weer recht te krijgen? bij ""paswerk'' is het kennelijk nog niet doorgedrongen dat men zich heeft te houden aan de nederlandse postwet. is paswerk ook gesteld onder de postwet? en bij postnl zitten kennelijk mensen die contracten zitten af te sluiten waarvan ze niet het overzicht en de gevolgen van te voren hebben overzien. in ieder geval, wij zelf krijgen na een ''aanvaring met een postbode (die de post gewoon in de tuin donderde dus niet in de bus deed en waar we tegen zijn opgetreden met de politie erbij, van af einde mei begin juno 2014 geen post meer normaal in de brievenbus, en na veel gedoe en als we mazzel hebben soms 1 keer in de week een pakje brieven met een elastiekje eromheen gedraaid op maandag de dag dat er geen post wordt bezorgd. of we krijgen helemaal niets dus nada, ja bij de buren wel en de buren daarnaast de bezorger loopt voorbij kijkt je aan en neemt jouw post gewoon mee! waarnaar toe? en dan blijkt naar nu boven water is gekomen die post ergens ''te zwerven in een lokaar van de firma :paswerk'' want de besteller neemt gewoon deze post mee retour, weer of geen weer dus het wordt dan ook nog eens zeiknat, en dumpt het ergens in dat gebouw maar...het kan ook in een sloot terecht komen zijn wie zal het zeggen de buren verderop zagen wel eens post drijven. dat mag kennelijk van de leiding van paswerk en is voorzover wij dat kunnen bezien voor ons gevoel gewoon opgezette georganiseerde en ordinaire diefstal cq wegmaken van poststukken omdat post gewoon moet worden bezorgd en niet mee moet worden teruggenomen iedere nederlander mag toch gewoon wel verwachten van een postbedrijf dat het zijn werk doet? omdat het een grondrecht is het staat nota bene in de postwetten die in den haag aan het binnenhof nr. 4 zijn gefabriceerd , sterker iedere europeaan mag dat verwachten want het is zomaar een belachelijk idee dat je mag hopen dat je brieven ergens in nederland of europa ook daadwerkelijk aankomen op het adres waarnaar je hebt toegestuurd (paswerk de onderaannemer van postnl in de haarlemmermeer is een soort uitgebreide sociale werkplaats van de landelijke organisatie meer en bosch epilepsie gezondheids centrum) dus ik sluit af met mijn neutrale vraag stelling; wie heeft meer klachten over postnl ?


ik herken 1 ding en dat is 1 keer is voor gekomen dat omdat ik werk een doosje voor de voordeur werft gezet. en dat de buur vrouw dat zag en die turkse man aansprak hoezo hij dat zo deed. zijn antwoord was geen handtekening nodig. waarop de buurvrouw vroeg maar is wel al betaald?. zijn antwoord was niet mijn probleem! en wilde wegrijden in die witte bus zonder postnl logo. zij hield vol en vroeg maar als die doos door iemand wordt weggepakt? zijn antwoord ook niet mijn probleem.! waarop hij wegreed. de buurvrouw heeft doosje mee naar binnen genomen en mij s'avonds gebracht en haar ervaringen aan mij verteld.
daarop heb ik de volgende dag ( na veel zoeken ) juiste telefoonnummer gebeld. standaard antwoord hoe was de naam van die bezorger of kenteken auto....... mijn buurvrouw had uiteraard niet de kans dit allemaal te achterhalen, gezien zijn haast...
toen is er een algemene klacht van gemaakt waar je niks op terug hoort.
wel is zo dat als er nu een pakje moet worden bezorgt het eigenlijk standaard eerst bij de buren wordt aangebeld omdat de buurvrouw zichtbaar thuis is. ik had keer vrije dag en zag dit. toen ben voor het raam gaan staan de ook weer turkse bezorger naar mijn voordeur liep om het kaartje in dus bus te stoppen dat het bij de buren ligt m'n pakketje reageerde hij geschrokken
oooow u ben wel thuis waarop ik bij de voordeur aan hem vroeg: waarom bel je niet eerst bij mij aan?
weinig tijd meneer...... en wilde weglopen....... waarop ik mee liep en hem vroeg " en daar moet die buurvrouw dan maar uw probleem oplossen? want dan hoeft u niet nog keer te komen om te bezorgen, toch? ja klopt
mooi zo hè maar als die mevrouw niet meer wenst?. ja dan je andere buur vragen! huh ik vragen?. ben je niet goed of zo, u heeft een bezorg plicht op het goede adres en te naam gesteld! toen begreep hij niet.

ik zal u de rest besparen anders wordt te lang verhaal, maar deze mensen zijn niet bewust van hoe deze verplichting moet worden opgevold en nog mooier deze turkse man woont 2 straten verderop, toevallig gezien omdat langs fietste op weg naar huis hij kwam uit het huis lopen ben vaker langs die route langs gefietst om te checken .ze wonen dus vaak in hun eigen wijk dus volgende keer ga ik bij zijn huis aanbellen, eens zien hoe zijn vrouw vind als ik paar keren zo doe...als ze nederlands begrijpt....
antwoord van deze man u bent nooit thuis! .........ooooooo zo aha.