Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ek
eksterika - 14-11-2014 14:52:46
Geldzaken & Recht

Hoe bewijs je dat je een opzegging heb gedaan als een bedrijf met contactlijsten werkt.

Ik bel het bedrijf gewoon om een abonnement etc af te zeggen. voorafgaand zet ik de geluidsrecorder van mijn smartphone aan om het gesprek op te nemen. vaak wordt bij het opnemen onduidelijk opgenomen en dan vraag ik 'met wie?' en dan steek ik van wal met mijn opzegging, vragen etc. ik vraag aan het eind om een bevestiging/herhaling van het besprokene en of ik evt. nog iets extra's moet doen. daarna sla ik de opname van het gesprek op, die is aut. voorzien van tijdstip en datum, en bewaar die tot de opzegging inderdaad goed afgewerkt is. nog nooit hoeven te gebruiken gelukkig.