Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
manwijf - 17-11-2014 09:58:09
Geldzaken & Recht

Hoe bewijs je dat je een opzegging heb gedaan als een bedrijf met contactlijsten werkt.

Ik zit er wel eens aan te denken om bij aanmelding eerst te vragen op welk mailadres ik hun kan bereiken als zij op de website geen contactadres geven, maar ook waar ik eventueel later zou kunnen afzeggen. geven ze dat niet, kun je overwegen niet met hun in zee te gaan, want het zegt wel iets over hun service.

ik heb al zo vaak informatie willen zoeken over een dienst en ben vervolgens al zo vaak in een contactformulier terecht gekomen, dan ik dan besluit het erbij te laten. ik weiger om n.a.w. gevens in te vullen, alleen omdat ik iets wil vragen. als je al klant bent, is het weer iets anders, maar als onbekende moet je ook iets kunnen vragen.