Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anita555
anita555 - 29-11-2014 20:25:47
Computers & Telefonie

Waarom doet de npo app het niet meer?

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 29 nov 2014, 17:45]hallo anita555,

wat info: leeshttp://www.gsmhelpdesk.nl/nieuws/10301/npo-app-met-uitzending-gemist-krijgt-chromecast-ondersteuning"> hier.

(http://www.goeievraag.nl/elektronica/handhelds-smartphones/vraag/542467/npo-app-smartphone">deze vraag van jou?) ;-)

app verwijderen en opnieuw installeren? klikhttps://play.google.com/store/apps/details?id=nl.uitzendinggemist"> hier.

suc6de app heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dan krijg ik de melding dat er een fout is in de app. dan gaat het scherm weer automatisch terug naar het startscherm.