Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-12-2014 12:33:36
Auto & Vervoer

Fiets servicebeurt maar half uitgevoerd

Hans_struijk schreef op vrijdag 19 dec 2014, 11:39: beste meneer bennietgek,

wij betreuren het ten zeerste dat we bovenstaande kwestie op het internet tegenkomen. wij erkennen, zoals we ook telefonisch hebben toegelicht, dat de servicebeurt niet goed is uitgevoerd. daarom hebben we aangeboden om de servicebeurt opnieuw uit te voeren. we hopen dan ook dat u toch op onze eerdere uitnodiging in wilt gaan om de winkel te bezoeken. in een persoonlijk gesprek hopen we dan samen met u tot een oplossing te komen.

daarnaast willen wij graag via dit forum reageren op uw ‘test’. de servicebeurt uit uw test is de eerste gratis servicebeurt die u krijgt bij de aanschaf van een nieuwe fiets. onze fietsen worden allemaal op een vaste wijze hoogwaardig rijklaar gemaakt. op deze manier weten we op welke plaatsten de fiets tijdens de eerste onderhoudsbeurt aandacht nodig heeft. het losdraaien van boutjes at random is dan ook geen goede manier om een eerste onderhoudsbeurt aan een kwaliteitstest te onderwerpen. nogmaals, we zijn ook van mening dat we de los gedraaide boutjes hadden moeten constateren, maar het is onmogelijk dat deze boutjes/schroefjes bij normaal gebruik zouden zijn losgeraakt.

hopelijk tot ziens in de winkel en met vriendelijke groet,

danny
team klanttevredenheid hans struijk fietsen





beste danny

ik heb sterk de indruk dat je verkeerd ingelicht bent vanuit eindhoven aangaande de communicatie met mij.
in mijn tweede mail aan je, waar ik aangaf niets te hebben vernomen over mijn ingediende klacht liet je me weten dat er uitgebreid contact met mij zou zijn geweest en de klacht zou zijn besproken.
dit bleek niet zo te zijn en het zou alsnog gaan plaatsvinden.

je schrijft hierboven "wij erkennen, zoals we ook telefonisch hebben toegelicht"

tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niemand aan de telefoon gehad !!

bijna een maand lang heb ik met de bedrijfsleider gemaild over de tijden dat hij me kon bellen, maar telkens vergat hij het.
een maal is er gebeld zag ik op de nummermelder, net op een tijd dat ik niet thuis was.
ik heb zelf maar niet gebeld omdat ik de drukte die hij dagelijks had door de letters heen voelde.
ik kreeg ook sterk de indruk dat hij het opgedragen had gekregen vanuit het hoofdkantoor maar op een of andere manier steeds voor zich uit schoof.

toen ik mijn fiets kocht in het filiaal maakte hij ook al zo'n gehaaste indruk, en waren zijn ogen alweer gericht op net binnengekomen klanten, iets wat me al niet zo'n goed gevoel gaf.
heb hem ook laten weten dat hij als hij het zo druk had ook na sluitingstijd even had kunnen bellen. daarop kreeg ik weer te horen dat hij me na 18:00 u niet lastig wilde vallen, mij kunnen ze in de avond tot 22:00 u bellen. wat is er mis mee om na 18:00 u te bellen ?

na een maand lang aan het lijntje te zijn gehouden heb ik besloten afscheid te nemen van uw bedrijf en mijn fiets naar een ander adres te brengen voor een servicebeurt. dit heb ik je ook laten weten, ook aan de bedrijfsleider.
dit alles heeft me zo teleurgesteld dat ik mijn eerder aangekondigde actie op internetfora van kassa en radar nu ook werkelijk heb uitgevoerd.

voor mij is deze kwestie afgesloten en ga ook niet meer in op aanbiedingen naar de winkel te komen.
het vertrouwen in jullie bedrijf is voor mij dan ook helemaal weg ! !