Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-12-2014 12:34:40
Auto & Vervoer

Fiets servicebeurt maar half uitgevoerd

Hans_struijk schreef op vrijdag 19 dec 2014, 11:39: beste meneer bennietgek,

wij betreuren het ten zeerste dat we bovenstaande kwestie op het internet tegenkomen. wij erkennen, zoals we ook telefonisch hebben toegelicht, dat de servicebeurt niet goed is uitgevoerd. daarom hebben we aangeboden om de servicebeurt opnieuw uit te voeren. we hopen dan ook dat u toch op onze eerdere uitnodiging in wilt gaan om de winkel te bezoeken. in een persoonlijk gesprek hopen we dan samen met u tot een oplossing te komen.

daarnaast willen wij graag via dit forum reageren op uw ‘test’. de servicebeurt uit uw test is de eerste gratis servicebeurt die u krijgt bij de aanschaf van een nieuwe fiets. onze fietsen worden allemaal op een vaste wijze hoogwaardig rijklaar gemaakt. op deze manier weten we op welke plaatsten de fiets tijdens de eerste onderhoudsbeurt aandacht nodig heeft. het losdraaien van boutjes at random is dan ook geen goede manier om een eerste onderhoudsbeurt aan een kwaliteitstest te onderwerpen. nogmaals, we zijn ook van mening dat we de losgedraaide boutjes hadden moeten constateren, maar het is onmogelijk dat deze boutjes/schroefjes bij normaal gebruik zouden zijn losgeraakt.

hopelijk tot ziens in de winkel en met vriendelijke groet,

danny
team klanttevredenheid hans struijk fietsen