Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-12-2014 20:10:47
Auto & Vervoer

Fiets servicebeurt maar half uitgevoerd

Bennietgek schreef op maandag 15 dec 2014, 16:42: een uitzending in de jaren 80 zal ik nooit meer vergeten waar men videorecorders wegbracht omdat de netspanning van de recorder was verdwenen. ze hadden bij het consumentenprogramma alleen een defecte zekering geplaatst. er was slechts één dealer die tegen zijn klant zei "neemt u hem maar mee het was slechts de zekering " gewoon service van de zaak.

de rest kreeg vette rekeningen voor zogenaamde vervangen onderdelen en uurloon.
nou je had die gezichten later moeten zien van die dealers toen ze hen met de werkelijke feiten confronteerden.
eigenlijk heb ikzelf nu hetzelfde gedaan, alleen op kleinere schaal.
zo gaat het op veel plaatsen, ook in de autobranche waar een bekende van me diverse componenten zoals bougies, filter enz had gemerkt. later stonden ze wel allemaal op de rekening, ook hier weer was het raak. na dit soort incidenten is het toch niet verwonderlijk dat je wat wantrouwig word als je wat dan ook ter reparatie of servicebeurt aanbied.



tja, als reparatiebedrijf heb je ook vaak reparaties waarbij je niet altijd de bestede tijd in rekening kunt brengen maar dat houdt wel in dat als er een keer een "makkie" ter reparatie binnen komt (zoals zo'n video met alleen een defecte zekering) dat dit gewoon berekend wordt.

zou lekker zijn, 5 uur met een probleemgeval bezig zijn en maar 1,5 uur in rekening kunnen brengen en voor een "makkie" mag je niets berekenen?