Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mikebrouwer87 - 31-12-2014 19:42:57
Vrije tijd & Tuin

Ticketmaster frustraties

[quote=nikkimcbn schreef op dinsdag 30 dec 2014, 15:28]heb dit probleem nog niet met ticketmaster gehad, maar wel met andere sites waar je eerst in een virtuele wachtrij moet staan om vervolgens binnen beperkte tijd alles te regelen. gaat er 1 dingetje fout bij het laden van een pagina, kun je meteen weer opnieuw beginnen! wat ik altijd doe is constant screenshots maken van elk nieuw scherm, om aan te tonen dat ik wel degelijk netjes in de wachtrij heb gewacht en alle stappen netjes heb gevolgd tot het moment dat ik er buiten mijn macht om wordt uitgeknikkerd. dan stuur ik een klacht naar de betreffende instantie met de screenshots erbij om mijn gelijk te halen. misschien kun je dan eisen als er dan toch nog ergens kaartjes zijn, dat jij die dan krijgt/koopt, omdat door een fout van hen de kaartjes door je neus zijn geboord.


helaas werkt dit niet bij ticketmaster op deze manier. ja ze sturen een mailtje met excuses en de reden waarom het niet gelukt is om kaartjes te kopen. ze geven altijd een ander de schuld maar nooit zichzelf.
klachten sturen heeft geen zin, de kaarten zijn op. heb in al die jaren nog nooit een mailtje achteraf gehad dat er nog kaarten voor me beschikbaar waren.