Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 12-01-2015 18:12:20
Geldzaken & Recht

Klacht ing bank, onterecht incassoburo na 1 maand aflossing gemist?

Dat ing een jarenlange klant op deze manier behandeld is, op z'n minst, zeer klantonvriendelijk te noemen.
gewoon slechts even 3 mnd. niet aan je aflossingsverplichting voldoen is zo erg toch niet, waar gaat het nou helemaal over.
het kwam gewoon even niet uit omdat u uw geld even ergens anders voor nodig had, belachelijk dat de ing daar geen enkel begrip voor heeft.
en dan een incassobureau op uw dak sturen, met alle extra kosten van dien, nadat u de achterstand alsnog volgens afspraak had afgelost.
en het moet niet gekker worden dat ze ook nog zo brutaal zijn te gaan zeuren omdat u de maand oktober nog niet op tijd heeft betaald.
met zo'n bank zou ik niets te maken willen hebben en als ik in uw schoenen stond zou ik dat zeker niet pikken. ik zou gelijk m'n lening in z'n geheel aflossen en elders een nieuwe lening aanvragen.
u zou natuurlijk ook het e.e.a. kunnen voorleggen bij uw rechtsbijstandverzekering, je weet maar nooit wat zij bij de ing kunnen bewerkstelligen.