Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerry1969
Gerry1969 - 16-01-2015 12:57:19
Winkels & Webshops

Service

Het zou toch van de zotte zijn als de bijenkorf voor een ieder die meent garantie te hebben onderdelen zou moeten bestellen zonder bewijs van aankoop/garantie.
ik neem aan dat u begrijpt dat deze dure tassen op meer plaatsen worden verkocht, hoe weet de bijenkorf dat juist uw tas bij hen is gekocht?
precies, geen bewijs geen schroefje!
ik vind het überhaupt al service dat ze zonder inname van de tas een schroefje willen versturen, meestal wordt het product opgestuurd en zit u weken zonder.en dan wordt u soms nog afgescheept met eigen schuld"of "ondeskundig gebruik"
tot zo ver prima service van de bijenkorf.

diewilik