Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 16-01-2015 17:57:00
Winkels & Webshops

Service

[quote=rachella/14 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 12:18]heb gevraagd om schroefje van een loszittende hengel van een michael kors tas op te sturen.
antwoord bijenkorf is dat ik aankoopbon moet meesturen of laten zien maar helaas is niet in mijn bezit waas destijds een kado. aankoopbon od dergelijke is niet meer te achterhalen. schroefje zou wel via bijenkorf verkrijgbaar zijn maar willen verder niet helpen. geen service toch.
m.i. betreft het een online aankoop want een aankoopbon meesturen geldt voor eventuele reparatie onder garantie. de bon is er niet dus garantie is einde oefening. wat te doen, neem de tas mee naar een filiaal vertel dat het een kado was en wellicht draaien ze er een schroefje in.