Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerardus1942
Gerardus1942 - 17-01-2015 12:39:49
Winkels & Webshops

Service

Voor 1 schroefje bezoek je toch geen filiaal???? extra kosten en nog geen reparatie.
schroefje kan toch ook tegen vergoeding worden opgestuurd maar bijenkorf maakt alleen maar problemen. ik zoek wel verder maar wil alleen aangeven hoe bijenkorf haar klanten van service bediend.
winkel heb ik benaderd omdat dit probleem eerder door bijenkorf was opgelost zie vorige correspondentie, ook als was deze persoon niet te spreken over onkostenvergoeding maar daar heb ik niet over gesproken. service en hulp daarvoor moet je dus niet bij de bijenkorf aankloppen helaas.