Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 05-02-2015 18:25:04
Elektronica & TV

Mediamarkt: niet nakomen overeenkomst

Zeer herkenbaar, een tijd geleden bij een andere webwinkel een vaatwasser besteld die door post.nlextra@home geleverd werd. bewust voor post.nl gekozen want met fiege de bezorgservice van de mediamarkt wou ik niets meer mee te maken hebben. tot mijn verbazing bleek fiege toch de transporteur te zijn want de track and trace mail kwam van fiege af. de bezorgers van fiege zijn bedreven in het niet uitvoeren van bezorgtaken die ze opgedragen worden, in mijn geval werdt de oude vaatwasser niet retour genomen omdat er een restje water in het afgesloten zout reservoir achter gebleven was. de opperbezorger kwam zo intimiderend over en stelde me nog net niet verantwoordelijk voor schade aan de lading als hij de vaatwassen mee zou nemen. geheel verbouwereerd en met de oude vaatwasser bleef ik achter en zag hoe ze wegliepen. tot mijn verbazing gaven ze elkaar een high five en hadden de grootste lol. ik heb direct de webwinkel gemaild met een uitgebreid verslag van het gebeurde en zij hebben direct actie ondernomen gevolg de eerste volgende werkdag is zeer vroeg in de ochtend door een andere vriendelijke bezorger de oude vaatwasser alsnog opgehaald. mijn tip klachten over de bezorging of uitvoering daarvan altijd mailen en de klacht zo uitgebreid mogelijk toelichten ook als u het apparaat retourneert.