Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
fammool - 06-02-2015 12:00:50
Elektronica & TV

Mediamarkt: niet nakomen overeenkomst

Ik heb een soortgelijke ervaring.
2 weken geleden een fornuis besteld, ook bezorgen extra betaald.
fornuis werd 3 dagen te vroeg geleverd, ik was niet thuis en kreeg een leeg briefje in de bus. post.nl extra@home. is zeer slecht te bereiken, 45 minuten in de wacht gezeten om het weer in orde te krijgen.

op de afgesproken dag werd het fornuis geleverd, in mijn huiskamer gezet, niet uitgepakt en ik moest maar de klantenservice bellen. ik heb niets ondertekend, geen bon gekregen, ding is neergezet en weg waren ze.

weer post.nl extra@home. gebeld, na 35 minuten werd de verbinding verbroken.
mm gebeld en die geven post.nl de schuld. en post.nl de mm.

ondanks al het gedoe en het feit dat ik ook voor de afvoer betaald heb moest ik dus ook nog zelf naar de stort om het oude fornuis en al het inpakmateriaal weg te brengen.