Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 18-02-2015 12:05:16
Computers & Telefonie

Geplukt door kpn - wie heeft tips om teveel betaalt geld terug te krijgen

Beste gfeldkamp,

er is in uw geval al het nodige voorgevallen en gecommuniceerd met kpn als ik de vraag en alle antwoorden doorneem.
ik hoop voor u dat uw rechtsbijstandsverzekering het voor u recht gaat zetten. ik vraag het me wel af, het is een bedrag waarbij er al snel meer kosten worden gemaakt dan dat de opbrengst zal zijn.
zoals al eerder door anderen aangegeven is de geschillencommissie een ander goed alternatief.

in het verleden heb ik meerdere malen gedonder met kpn gehad (ben er daarom ook geen klant meer) en is het ook meerdere malen voorgevallen dat kpn mij geld verschuldigd was wat men mij in eerste instantie niet wilde terug betalen.
het is mij in alle gevallen wel gelukt om mijn geld terug te krijgen. de mailadressen die ik (al enkele jaren geleden) destijds gebruikte zijn: cmbillingvt@kpn.com en factuurvraag@kpn.com.
er ging een behoorlijke tijd overheen alvorens het helemaal rond was. het was voor mij een kwestie van een lange adem hebben en door blijven 'pushen'. na één of twee keer mailen zette ik meestal het mail adres van consuwijzer/opta in de cc. men probeert u af te schepen, dat hebt u al gemerkt, maar gewoon door blijven pushen. u heeft de bewijzen (de facturen) in handen dus er blijft er aan het einde weinig anders over voor kpn dan gewoon uitbetalen en netjes excuses aanbieden.
wellicht bent u het station van de communicatie met kpn al gepasseerd maar hoop dat u toch nog wat heeft aan mijn antwoord.
wens u veel succes om snel uw geld terug te krijgen van kpn.