Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gfeldkamp
gfeldkamp - 07-03-2015 21:45:19
Computers & Telefonie

Geplukt door kpn - wie heeft tips om teveel betaalt geld terug te krijgen

Update 7/3/2015

helaas,helaas, nog niets is opgelost:

op 17/2 had kpn vele weken te vroeg maar vast mijn internet, telefoon en tv verbinding uitgezet.
in de week daarop kreeg ik een dongel die precies genoeg krediet had voor 1 dag.
voor detv een smartcard met een tegoed voor 3 dagen.

op 2/3 kwam eindelijk vodafone langs om een nieuwe aansluiting te realiseren. wat blijkt: de leidingen zijn in beheer bij kpn en ze hebben ze nog niet omgezet. de eerdere berichten over dat alles al onomkeerbaar om is gezet bleken dus 'foutjes'. vodafone man : "ze kunnen het direct doen, maar meestal doen ze er een paar dagen over. het hangt ervan af wat hun ónderzoek' naar voren brengt"

vanwege dat onderzoek besloot iemand een ticket voor me aan te maken en een monteur langs te sturen. daar moest ik dan een ochtend voor thuis blijven. de monteur belde me vrijdag ochtend boos op: waarom doe ik de deur niet open? hij bleek in een andere straat in een andere stad te staan!

het lijkt geen toeval meer!

dit voelt alsof ik gepest wordt, alsof kpn alles eraan doet om me het leven zuur te maken. ik heb mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld (arag) maar de jurist die mij moet helpen is met vakantie :(

ik weet het even niet meer....