Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
micky12 - 08-03-2015 19:20:26
Garantie & Verzekeringen

Rabobank cq interpolis, melkkoe

[quote=_interpolis_ schreef op maandag 25 jun 2012, 12:50]de rabobank treedt op als tussenpersoon. dit betekent dat de rabobank voor u bemiddelt bij het afsluiten en wijzigen van de diverse verzekeringen. de rabobank staat voor een transparante vergoeding die in lijn is met de dienstverlening die zij leveren. daarom geven we u inzicht in wat u betaalt voor deze dienstverlening als tussenpersoon van uw verzekering. eerder betaalde u voor deze vergoeding een percentage van de premie. nu vindt u dit bedrag terug op uw polisblad als een vaste vergoeding. dat is wel zo duidelijk.

u kunt bij de rabobank voor vragen en advies terecht via internet, telefoon of via de bankkantoren. ook geven zij u inzicht en overzicht van uw verzekeringen op rabobank.nl, waar u ook uw verzekeringen zelf kunt aanpassen. hiervoor ontvangen zij een vergoeding. uw lokale rabobank kan u alles vertellen over de genoemde dienstverlening en het bedrag dat zij daarvoor ontvangen. als u hier meer informatie over wilt, kunt u contact opnemen met uw adviseur van rabobank

u geeft aan de dienstverlening niet ervaren te hebben. dat kunnen we ons voorstellen. als uw verzekeringen op orde zijn en er gebeuren geen ingrijpende wijzigingen, maakt u waarschijnlijk minder gebruik van onze dienstverlening. maar als uw situatie verandert of als er iets gebeurt, dan kunt u altijd op ons rekenen


whahaha die laatste zin: "u kunt op ons rekenen" niet dus,of ja eigenlijk wel,zolang het maar in uw voordeel is!! wellicht uw slogan "glashelder" om zetten in "troebel en on door zichtelijk?"
mensen denk goed na..verzekeren bij dit bedrijf?? mooie woorden,en als het puntje bij paaltje komt (ook al staat het zart op wit..) men blijft ontkennen!! glashelder zijn ze zeker in hun belang!! ik zou zeker overstappen en weg bij dit hele(ow nee glashelder) bedrijf!