Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

komsja
komsja - 09-03-2015 20:55:02
Huishouden & Energie

Geen coulance van ikea te verwachten.

Mijn ervaring bij de ikea in duiven is dat ze daar niet zo moeilijk doen als er zonder bon een product word terug gebracht of omgeruild moet worden (mits aannemelijk) want er zijn natuurlijk een hoop consumenten die de boel proberen te flessen.
maar blijf erbij dat als je toevallig een werknemer treft die bijvoorbeeld een slecht weekend achter de rug heeft hij of zij niet zo welwillend naar de klant zal zijn.
en wat voorwaarden betreft:over voorwaarden kan ook onderhandeld worden,mits je niet te maken heb met iemand die een paar slechte dagen of problemen heeft in de prive sfeer,of met een streepjes jager (cq) hielenlikker want dan kan men het vergeten.