Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zw
zwaardvis - 10-03-2015 21:39:19
Voeding & Gezondheid

Inloggen bij zorgverzekeraar

@tijger1. ja, zou je wel zeggen, maar ze vragen expliciet voor een mobielnummer.
geen idee wat er gebeurt als je een vast nummer invult.
overigens vraag ik me af, niet geprobeerd uiteraard, of je voor het activeren/bevestigen van het telefoonnummer wel en echte sms nodig hebt, of dat je die ook gesproken kunt ontvangen. als je een telefoonnummer opgeeft, moet je die namelijk ook met de code bevestigen. m.a.w. is het mogelijk om eerst "gesproken sms" in te stellen en daarna pas een telefoonnummer op te geven. en niet andersom dus. wie nog geen tel.nummer gekoppeld heeft aan digid, kan dat misschien voor ons uitproberen. iemand? log in bij digid.nl en je kunt je gegevens aanpassen.