Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
fatimak - 11-03-2015 21:01:52
Computers & Telefonie

Leentoestel vodafone

Hier ongeveer hetzelfde:
ik ben klant bij vodafone en ben beroofd van mijn dynalogic leentoestel. ik heb van dynalogic te horen gekregen dat ik een proces verbaal bij de leenkist moet doen en dat ik gefactureerd wordt door vodafone. vodafone zegt eerst dat de facturering niet hun zaak was, uiteindelijk wel. voor een leen-iphone 5 zou ik 440 euro moeten betalen, terwijl dynalogic aangeeft dat inandere gevallen de kosten van 'vermissende' leentoestellen tussen de 100-200 lagen en dat ik niet meer zou moeten betalen dan dat. daarnaast is er een inruilactie bij vodafone waarbij ze aanbieden een iphone5 voor 120-125 over te nemen. ik heb aangegeven dat ik niet de kosten van 440 wil betalen (het is geen nieuw toestel en zoals dor hun servicepartner aangeven ook niet procedure) en dat ik wil weten waarop zij dat bedrag hebben gebaseerd. klantenservice beantwoord mijn vragen niet en gooit vage instructies over voorwaarden naar mijn hoofd, die ik niet kan terug vinden in de voorwaarden.