Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nathalie8 - 30-03-2015 15:34:11
Computers & Telefonie

Kan ik postnl aansprakelijk stellen voor het vermissen van een pakketje

Bedankt voor jullie reacties !!!!

het word een beetje een 'woulda, coulda, shoulda' verhaal
wat ik allemaal had kunnen of moeten doen.
feit blijft dat ik het allemaal netjes volgens de stappen van kpn heb gedaan
mijn telefoon in een daarvoor geleverde 'bubbeltjes' envelop gedaan en gebracht naar een postnl punt.
ik moest erbij zeggen dat ik het als antwoordnummer wilde versturen. ook dit heb ik gedaan.
als dan de regels bij postnl anders zijn dan bij kpn heb ik dus een probleem!
en als er dan andere mogelijkheden zijn, zoals een briefpakket of aangetekend versturen dan hadden ze dat moeten zeggen (ik verstuur namelijk nooit pakketjes over de post)

nu is mijn telefoon dus weg, wat dus hoogstwaarschijnlijk door een medewerker van postnl is gebeurd.
maar goed, ik heb dus geen ontvangstbewijs van ze gekregen en kan dus niet bewijzen.
en de ene zegt dat ik wel een bewijs had moeten krijgen en de ander niet.
het blijft allemaal wel erg vaak hoor...

ik lees overal op internet dat mensen hetzelfde hebben meegemaakt.
ik begrijp niet dat er nooit actie is ondernomen..!!