Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tele2webcare
tele2webcare - 31-03-2015 17:57:10
Computers & Telefonie

Tele2 rekend hun fout richting klant

Hoi paltenburg2015,
wat ontzettend balen dat dit zo is gelopen. excuses voor de misverstanden omtrent de factuur en je abonnement. je kunt altijd de factuurspecificaties bekijken op mijntele2, zodat je precies weet waar de kosten vandaan komen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2/. verder wil ik je vragen om even topic hierover te openen op ons forum, zodat we je goed kunnen helpen bij het oplossen van je probleem: https://forum.tele2.nl/. ik zie je graag op het forum! groetjes, petra