Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 05-04-2015 12:08:53
Huishouden & Energie

Waardeloze service mediamarkt klantenservice online

Beste boldy1963,

inderdaad geen stijl van mediamarkt.
mediamarkt is de partij waar u uw aankoop heeft gedaan en derhalve de verantwoordelijke partij.
dat mediamarkt postnl inschakelt en of die de aflevering correct verzorgen hoort niet uw zorg zijn. dat is de verantwoordelijkheid van mediamarkt.
intussen zit u met de wasmachine midden in uw kamer.
u heeft de koop inmiddels ontbonden.

geen idee of het u zelf lukt of dat u een buurman of zo heeft die u kan helpen om de wasmachine aan te sluiten. mocht dat zo zijn dan is het wellicht toch nog een idee om zelf de wasmachine aan te sluiten en dan met mediamarkt af te spreken dat u de extra bezorgservice terug krijgt.
de mensen van postnl die de wasmachine dinsdag weer op komen halen geeft u dan uw oude wasmachine mee.
allesbehalve ideaal (en absoluut niet zoals het had moeten verlopen), maar mocht dit zo lukken dan is dit wel de snelste manier waarop u weer een werkende wasmachine heeft.