Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ko
koningsjpc - 06-04-2015 12:07:44
Huishouden & Energie

Zeer slechte service van bol.com

Ik wilde dit alleen als mededeling doen, zodat iedereen weet, hoe bol.com werkt. de barbecue had ik inderdaad dit weekend nog niet nodig en ik zou hem ook bij een ander kunnen bestellen. dat had ik dus niet gedaan en ik voel me nu dus door bol.com, alsmede de klantenservice helemaal niet geholpen.het was dus ook in feite geen vraag, maar een mededeling. ze bieden iets te koop aan, via track and trace komt de mededeling, dat het artikel eerst op zaterdag en daarna op dinsdag geleverd zou worden door post.nl. nu zegt bol.com dat het artikel niet op voorraad is en niet geleverd kan worden en je wordt alleen maar afgescheept met een kadobon van € 5,-- en verder is het van "zoek het maar uit". en dit vind ik dus een heel erg slechte service en ik wil alleen andere forumleden opmerkzaam maken op het feit, hoe bol.com werkt.