Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
razorneck - 07-04-2015 01:41:44
Computers & Telefonie

Securitas beveiliging

Erg vervelend dat uw moeder hier ingetuind is. echter ik kan mij wel voorstellen dat het gebeurd is. ze hebben een jaar geleden ook ons geprobeerd een beveiligingssysteem aan te smeren. dit was ze in eerste instantie ook gelukt, omdat deze jongens die aan de deur komen getraind zijn om op uw gemoedstoestand of angsten te werken. ook werd de indruk gewekt dat wij als enige in de straat uitgeselecteerd waren om van de "speciale" aanbieding gebruik te mogen maken. op het moment dat de verkoper de deur uit was bekroop mij een onbestendig gevoel dat het niet helemaal fris was, en de twijfel sloeg toe. na onderzoek via internet erachter gekomen dat er heel veel problemen zijn met dit soort installaties, en dat je uiteindelijk aan een prijzig abonnement vastzit waar je niets aan hebt als je systeem niet goed werkt. de voorrij kosten en reparatie zijn voor eigen rekening en deze zijn erg prijzig te noemen. dit wordt tijdens het verkoop praatje natuurlijk niet vermeld! uiteindelijk de overeenkomst ontbonden, omdat de verkoop onder de colportagewet valt en je recht hebt om binnen de rechtsgeldige tijd het contract te ontbinden. ik zie de mannen van securitas ( voorheen uw huis veilig ) nog regelmatig door de wijk lopen, maar bij ons komen ze er niet meer in. ik hoop dat u alsnog onder dit wurg contract uit komt, voor andere mensen geef ik het advies dit bedrijf links te laten liggen, er zijn gewoon heel veel klachten over de kwaliteit van de installatie. als het niet werkt zit je met een waardeloos product of dure reparatie.

heel veel succes met de zaak!