Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 07-04-2015 23:49:47
Computers & Telefonie

Telfort communiceert niet maar laat wel 06-nummer vervallen

Diumenge schreef op dinsdag 7 apr 2015, 19:44: joentje1978 schreef op dinsdag 7 apr 2015, 12:06: ...

ook kwam de telfort-medewerkster erg ongeintresseerd over, kon haar allemaal maar weinig schelen.
dat iemand al 20 jaar klant van je is en hierdoor dreigt over te stappen naar een andere provider dat maakt ze blijkbaar weinig uit.

....natuurlijk maak dat ze weinig uit, hoeveel zouden ze verdiend hebben aan u in die 20 jaar? misschien stijgen de kosten van het in stand houden van de nauwelijks gebruikte prepaid wel boven de baten uit. dan zijn ze u liever kwijt dan rijk.

in het begin heb ik verschrikkelijk veel gebruik gemaakt van de telefoon en werd het bet beltegoed vele keren per jaar opgewaardeerd dus ze hebben in die tijd genoeg aan mij verdiend.
maar tijden veranderen en de laatste jaren wordt de telefoon niet zo intensief meer gebruikt.

dat ze me liever kwijt zijn dan rijk dat zou best kunnen.
maar ze zouden het allemaal in de mix moeten zien, de 1 waardeert veel op en de ander wat minder.
een klant die weinig afneemt is ook een klant en misschien neemt die klant in de toekomst wel meer van je af.
nou deze klant in ieder geval niet meer bij telfort.