Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
ingemarcel - 09-04-2015 20:02:42
Voeding & Gezondheid

Pearl geen gratis 2e bril

[quote=edrick3 schreef op donderdag 9 apr 2015, 19:11]hallo ingemarcel,

daar waar er sprake is van een bril wordt er geen zonnebril bedoeld.

dus wel, wanneer ik een andere zonnebril dan een rayban op sterkte koop, is het blijkbaar wel mogelijk. er werd in de winkel gesproken dat zonnebrillen van rayban uitgeloten zijn, dit staat nergens vermeld. een zonnebril is dus ook een bril.
ik had dit vooraf nagevragd bij de klantenservice, deze gaan mee in mijn verhaal, alleen de winkel heeft blijkbaar andere voorwaarden dan de voorwaarden die in de advertentie vermeld staan.

voorwaarden

bij aankoop van een bril op sterkte ontvangt u een waardebon t.w.v minimaal €59 (afhankelijk van het totale bonbedrag van de 1e bril aankoop). u kunt de waardebon gebruiken voor een reservebril, een zonnebril op sterkte, daglenzen óf u geeft hem cadeau aan een ander.
wanneer u deze bon gebruikt voor een zonnebril op sterkte, dan ontvangt u nu tijdelijk de zonnetoeslag t.w.v. €30 gratis. wanneer u kiest voor duurdere glazen en/of opties, betaalt u het verschil bij.
bij inlevering van de waardebon ontvangt u niet opnieuw een waardebon.
deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en/of kortingen van pearle opticiens.
de actie is niet geldig op reeds bestelde brillen.

.....sta ik in mijn recht?.....
nee dus.

je had dit beter eerst even kunnen communiceren vóór de koop.

met vr.gr.