Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hollinger - 15-04-2015 14:32:42
Computers & Telefonie

Wie herkent dit bij ziggo als provider?

[quote=bravehenk schreef op dinsdag 14 apr 2015, 17:18][quote=weissman schreef op dinsdag 14 apr 2015, 16:23]ziggo stuurt mij, en alle andere klanten waarschijnlijk ook, een brief waarin gesteld wordt dat ik mij opnieuw moet registreren voor "mijn ziggo", omdat - volgens ziggo - iemand anders dezelfde gebruikersnaam heeft als ik.
nou dat is een grote leugen, die gebruikersnaam heb ik al sinds "mijn ziggo" bestaat.
wanneer houdt ziggo nu eens op de klanten voor de gek te houden?
dat doen ze ook al over de vele storingen (blokjes, wegvallen) over het gehele frequentiegebied sinds de switch ziggo/upc - en dus niet alleen op enkele zenders die door gsm of wifi gestoord zouden kunnen worden.

waarschijnlijk is iemand bij upc met hetzelfde probleem die heeft sinds jaren ook al die gebruikersnaam,dat was voor de fusie geen probleem. echter na de fusie wel, dus om nu meteen van een grote leugen te spreken is een beetje overdreven. en wat betreft de blokjes e.d. is ook al veel over geschreven 90 % werd opgelost door goede kwaliteit kabels en connectoren. dat advies werd laatst in een consumenten programma gegeven door een onafhankelijk expert
geloof me ik spreek uit ervaring het werkt echt.

gr henk


ik heb niet gevraagd om de fusie tussen ziggo en upc. wel zit ik nu met een aantal zenders die nauwelijks zijn te bekijken i.v.m. blokjes en streepjes. ziggo adviseert je vervolgens om in het ergste geval nieuwe kabels te trekken en nieuwe splitters e.d.te plaatsen. nu liggen mijn coaxkabels in de muur naar diverse vertrekken. ziggo adviseert om losse kabels te kopen en vervolgens te kijken of dat helpt. zo niet, dan geeft ziggo geen oplossing. ik vind dat ziggo als veroorzaker van dit ongemak de zaak bij moet oplossen en ook de kosten voor zijn rekening moet nemen.het is toch te gek dat de adviezen alleen maar bestaan uit zelfwerkzaamheid van mijn kant waarbij ik ook nog eens de kosten voor mijn rekening moet nemen.
guus