Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mercvrivs
mercvrivs - 19-04-2015 14:13:26
Computers & Telefonie

Nep accus samsung te koop bij nl webwinkel

Een boos mailtje gestuurd naar gsmbatterij.nl

gsmbatterij.nl
nieuwe emmasingel 12 t/m 14
5611 am eindhoven

betreft: herstel of vervanging van ondeugdelijk product
spijk,zondag 19 april 2015
geachte heer/mevrouw,
op 14 mei 2015 kocht ik bij u een gsmaccu. het betreft een batterij samsung galaxy s4 mini - i9190 origineel(zie bijlage)
het functioneert niet zoals ik mag verwachten en vertoont de volgende gebreken: nfc chip werkt niet.kan niet uitlezen nfc gegevens.
het product moet alle eigenschappen bezitten die nodig zijn voor normaal gebruik. dit is nu niet het geval. ik ben van mening dat deze problemen niet hadden mogen ontstaan, gelet op aanschafprijs van deze batterij.
mijns inziens is er sprake van een ondeugdelijk product en ik verzoek u vriendelijk de batterij samsung galaxy s4 mini - i9190 origineel te vervangen met een orgineel exemplaar!
is herstel binnen 2 weken niet mogelijk, dan bent u in gebreke en heb ik het recht de koopovereenkomst te ontbinden. ik retourneer dan het product. ik verwacht mijn aankoopbedrag dan terstond terug te ontvangen.
ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken te reageren op mijn e-mail.
mocht ik geen reactie van u ontvangen dan zal ik samsung hiervan op de hoogte brengen