Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gs
gsmbatterijnl - 22-04-2015 07:41:21
Computers & Telefonie

Nep accus samsung te koop bij nl webwinkel

Beste heer jansen en de rest van het kassa forum,

allereerst wens ik - net als mijn collega kayleigh - op te merken dat wij alleen originele batterijen verkopen.
alleen in tegenstelling tot wat zij stelt, dat de nfc een functie van uw telefoon zou zijn, is de nfc (near field communication) een functie die zich weldegelijk in de batterij bevindt. daarin heeft kayleigh zich vergist, stom!
kayleigh is nog niet zo lang bij ons werkzaam en weet dit soort technische zaken nog niet geheel juist te beoordelen.

maar om dan direct te stellen dat gsmbatterij geen originele batterijen zou verkopen, en daar dan direct een platform als kassa.nl voor te kiezen, lijkt mij nogal buiten proportioneel.

hoogst waarschijnlijk is de nfc functie in de batterij die u van ons heeft ontvangen defect. helaas gebeurt dat weleens (gelukkig zelden), dat vind ik erg vervelend voor u.
bij gsmbatterij is dat gelukkig geen enkel probleem. u kunt de batterij retour sturen (kosteloos) zodat wij u een nieuwe batterij (met werkende nfc) zullen sturen (ook geheel kosteloos).

overigens heeft u dezelfde batterij, voor de samsung galaxy s4 mini, ook in 2014 bij ons gekocht en nadien hebben wij niets van u vernomen, er gemakshalve van uitgaande dat u toen wel tevreden was.
en ook in de afgelopen jaren heeft u meerdere malen batterijen bij ons gekocht. in totaal was dit uw vierde aankoop, waar wij uiteraard heel blij mee zijn! omdat wij bij uw vorige aankopen niets van u hebben vernomen, noch via kassa of een ander consumentenplatform, ga ik er ook vanuit dat u toen wel tevreden was met uw aankopen.
over deze vierde (!) aankoop bent u dus ontevreden (en terecht) en vervolgens acht u het noodzakelijk om het niet met ons op te lossen maar via een publiek forum.

ik ben ook zo vrij om mijn eigen mening te geven:
juist door reacties zoals die van u, die totaal uit de bocht vliegen, en de platformen die dit mogelijk maken, zoals een kassa.nl, worden eerlijke partijen/webshops - zonder enige wederhoor - aan de schandpaal genageld en blijft het vertrouwen in kleinere webshops laag. en wat blijk, ook in dit geval, totaal overbodig!

ik zal u morgen even bellen om deze kwestie naar behoren op te lossen zodat ook u tevreden zult zijn over uw laatste aankoop en ook de volgende keer weer bij ons zal bestellen, net zoals de vele duizenden klanten die bij ons terug komen.