Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
heilineke - 24-04-2015 20:32:14
Auto & Vervoer

Telefonische bemiddeling bij verkoop

Het ligt iets ingewikkelder. over de wijze waarop ik door dealerdirect bij de verkoop geholpen ben, ben ik niet ontevreden. zij kwamen met een bod, ik had het overdacht, en vervolgens aangenomen. en daarna kreeg ik de voorwaarden netjes toegestuurd. waarschijnlijk had ik ze ook op internet kunnen lezen. ik was donderdagavond tevreden over de verkoop. toen ik - naar mijn idee voor taxatie - de kenmerken van mijn caddy doorgaf, heb ik vermeld dat er een slippend geluid was als ik ontkoppelde bij het schakelen. het schakeling ging nog goed, meer dan redelijk. en de auto zou ik voor of het weekend naar de koper (150 km van mijn woonplaats) rijden. maar vanmorgen was ik even naar het dorp en op de terugweg bleek het schakelen helemaal niet meer te kunnen. ik kan de auto dus niet afleveren én de auto heeft een mankement dat er nog niet was toen ik de auto verkocht. terecht dat de koper ervan afziet. ik kán mijn caddy inruilen nu ik een andere auto koop, maar doordat ik dealerdirect drie weken de kans moet geven om hem aan iemand anders te verkopen, is dat niet mogelijk. en met de aankoop van een nieuwe auto wil ik geen drie weken wachten.