Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hi
hipppo - 29-05-2015 14:40:33
Computers & Telefonie

Router probleem

[quote=zwaardvis schreef op donderdag 28 mei 2015, 22:01]met alleen een router ben je er niet. je moet een modem hebben en een abonnement bij een internet provider...misschien heb je al een modem en is in dat modem al een (wifi)router ingebouwd. vraag dan de provider om instructies om een eigen router aan te sluiten. meestal moet je trouwens dat modem 1 minuutje van de stroom afhalen om te resetten, nadat je een nieuwe router hebt aangesloten....

what's in a name..
toen ik twee jaar geleden van tele2 overstapte naar de kpn voor internet, kreeg ik een modem toegestuurd waarmee ik zelf er niet in slaagde een internetverbinding tot stand te brengen. de kpn stuurde vervolgens een technische man op mij af die mij toevoegde dat het hier geen modem betrof maar een router. hij kreeg het ding ook niet aan de praat en gelukkig had hij een andere bij zich die wel bleek te werken. het is dus niet èn een router èn een modem dat je nodig hebt, maar slechts één kastje. hoe je dat noemt doet dus eigenlijk niet echt terzake.