Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hopetobehelping - 02-06-2015 21:01:25
Computers & Telefonie

Vodafone. al weken geen nummerbehoud mogelijk

Beste scherp,

heeft u al een nieuw abonnement/pre-paid bij hollandsnieuwe afgesloten ?

normaal gesproken sluit u uw abonnement/pre-paid bij uw nieuwe provider af. deze nieuwe provider regelt dan de opzegging bij uw huidige provider en regelt ook het nummerbehoud.

dat men het over een technische storing heeft is wel bijzonder, hollandsnieuwe is ook vodafone. zo'n technische storing dient men op te lossen dit dient niet uw probleem te zijn. desnoods stapt u naar een andere provider over (wie weet helpt dreigen ermee).